CAMPAÑA DE APOIO AO COMERCIO LOCAL "HAI VEDRA"

Con motivo desta situación de emerxencia o concello de Vedra lanza unha campaña co obxectivo de potenciar e impulsar ás empresas, autónomos e comercios locais estimulando as compras/gasto no municipio.
Entre as accións da campaña destacan:
• Actualización da “Guía de empresas, comercios e servizos de Vedra” e distribución entre toda a veciñanza.
• Campaña Hai Vedra, ti sumas; con carteleira, dinamización nas redes sociais, sorteos: 10 vales de compra de 100 €, 20 vales de compra de 50 €, 50 vales de compra de 30 € e 100 vales de compra de 20 €.
• Creación dunha plataforma de comercio en liña, en apoio aos establecementos vedreses interesados en participar deste proxecto, que busca novas alternativas.
Pode atopar máis información en www.concellodevedra.com ou nos establecementos dos comercios locais.
#Comprometidos coas empresas locais
#É tempo de apoiarnos…merca en Vedra
#Valoremos o noso…merca en Vedra