EIM DE VEDRA. CURSO 22/23

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR O NOVO INGRESO OU RENOVACIÓN DA PRAZA NA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL DE VEDRA DENDE O 16 AO 31 DE MARZO, ambos incluídos.

NON se poderán presentar solicitudes fóra do prazo ordinario establecido, salvo nos casos excepcionais previstos no Regulamento de réxime interno da Escola infantil municipal, coa debida xustificación.

• Lugar de presentación das solicitudes:

Preme na seguinte ligazón para ver o   Vídeo explicativo sobre o funcionamento da Sede electrónica

• Presencialmente, no Rexistro Xeral ou no Departamento de Servizos Sociais do Concello, PREVIA CITA, solicitada a través dalgún dos seguintes medios:
    • Cita previa
    • Nos teléfonos 981 81 46 93 ou 981 81 46 12 (opción 1 – Servizos Sociais).
  • Documentación necesaria:
  • RENOVACIÓN DE PRAZA: Declaración de IRPF de 2020 ou certificado negativo de rendas de ambos proxenitores. Descarga o dito certificado na seguinte ligazón da  Axencia tributaria
  • NOVO INGRESO:
  • Copia do DNI de ambos proxenitores.
  • Copia do libro de familia ou certificado de nacemento do menor.
  • Declaración de IRPF de 2020 de ambos proxenitores ou certificado negativo de rendas.
  • Copia da última nómina de ambos proxenitores ou pago do recibo de pago de autónomos, certificado de desemprego do SEPE, de pensión, etc.
  • Certificado de empadroamento colectivo (en caso de NON estar empadroado no Concello de Vedra).
  • Outra documentación, no seu caso: Sentenza de divorcio, certificado de discapacidade, dependencia, e outras acreditativos de situacións susceptibles de baremación.
  • Para máis información: