LISTAXE DEFINITIVA DE PERSOAS ADMITIDAS E EXCLUÍDAS NA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL PARA O CURSO 2022/2023
Ligazón á publicación: PREME AQUÍ
O prazo para a aceptación da praza adxudicada para o alumnado de NOVO INGRESO será de 15 días naturais a contar dende o día seguinte á publicación (do 24 de maio ao 07 de xuño, ambos incluídos).
Documentación necesaria para aceptar a praza:
- Escrito de aceptación da praza adxudicada.
- Certificado médico do/a neno/a.
- Catro fotografías tamaño carné.
- Copia da tarxeta sanitaria do/a neno/a.
- Cartilla de vacinación actualizada.
A documentación deberá presentarse nalgún dos seguintes lugares:
- Na Sede Electrónica: PREME AQUÍ
- Presencialmente, no Rexistro Xeral ou no Departamento de Servizos Sociais do Concello, PREVIA CITA, solicitada a través dalgún dos seguintes medios:
- Ligazón para cita previa: PREME AQUÍ
- Nos teléfonos 981 81 46 93 ou 981 81 46 12 (opción 1 – Servizos Sociais).
Máis información:
- Regulamento de réxime interno: PREME AQUÍ
- Por teléfono: 981 81 46 93 ou 981 81 46 12
- No departamento de servizos sociais comunitarios.