LISTAXE DEFINITIVA DA EIM DE VEDRA

LISTAXE DEFINITIVA DE PERSOAS ADMITIDAS E EXCLUÍDAS NA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL PARA O CURSO 2022/2023

Ligazón  á publicación:  PREME AQUÍ  

O prazo para a aceptación da praza adxudicada para o alumnado de NOVO INGRESO será de 15 días naturais a contar dende o día seguinte á publicación (do 24 de maio ao 07 de xuño, ambos incluídos).

Documentación necesaria para aceptar a praza:

  • Escrito de aceptación da praza adxudicada.
  • Certificado médico do/a neno/a.
  • Catro fotografías tamaño carné.
  • Copia da tarxeta sanitaria do/a neno/a.
  • Cartilla de vacinación actualizada.

A documentación deberá presentarse nalgún dos seguintes lugares:

  • Na  Sede Electrónica: PREME AQUÍ  
  • Presencialmente, no Rexistro Xeral ou no Departamento de Servizos Sociais do Concello, PREVIA CITA, solicitada a través dalgún dos seguintes medios:
    • Ligazón para cita previa:  PREME AQUÍ  
    • Nos teléfonos 981 81 46 93 ou 981 81 46 12 (opción 1 – Servizos Sociais).

Máis información:

  • Regulamento de réxime interno: PREME AQUÍ  
  • Por teléfono: 981 81 46 93 ou 981 81 46 12
  • No departamento de servizos sociais comunitarios.