PROXECTO «ENTERING THE GIG ECONOMY (GIG)»

Curso de formación en liña sobre a economía GIG – 18, 19 e 21 de maio

Cando:

• Martes 18/5/2021, 14.00-15.30

• Mércores 19/5/2021, 14.00-15.30

• Venres 21/5/2021, 10.00-11.30

Onde: en liña (Teams)

Idioma: inglés

Participantes: buscamos persoas que se inician no mercado laboral e ou que están á marxe del, de todos os niveis e sectores da educación. Está previsto un grupo de 20 participantes en total, 5 procedentes dos Países Baixos, 5 de Irlanda do Norte, 5 de España e 5 de Italia. A participación é gratuíta.

Obxectivo: A «economía GIG» está conformada por persoas que traballan como autónomas e non asinan ningún contrato de traballo estable, de forma que poden ofrecer os seus servizos en función de proxectos ou tarefas concretas, curtas e esporádicas. O Proxecto GIG (ERASMUS+) leva a cabo este programa de formación profesional para persoas novas e para as máis afectadas polo mercado laboral da economía GIG. O alumnado aprenderá sobre a economía GIG e as oportunidades e ameazas que comporta. Ademais, ao finalizar a súa participación, estarán mellor equipados para entrar no mercado laboral e saberán defenderse contra a posible explotación na economía GIG.

Programa:

• «Economía GIG» e «traballadores/as GIG»: introdución á economía GIG.

• Posicionamento no mercado: identidade de marca e marketing na «economía GIG».

• Implicacións económicas e legais da «economía GIG».

Todos os materiais que se utilizarán durante esa semana de formación serán publicados en www.enteringthegigeconomy.eu

Se tes interese en participar, rexístrate AQUÍ

Data límite: 5 de maio de 2021 ás 23.00

Criterios de selección:

1. Terán preferencia as persoas empadroadas  Concello de Vedra
  2. Orde de inscrición

«Entering the GIG Economy» é un proxecto europeo financiado polo Programa ERASMUS+. O seu consorcio está formado por 8 entidades complementarias de Irlanda, Países Baixos, España e Italia, que traballan no campo da educación e a formación profesional ou na elaboración e execución de políticas rexionais de educación e emprego. A parte española está representada por AGACA (Asociación Galega de Cooperativas Agroalimentarias) e o Concello de Vedra.